16 poddar 16 dagar i rad, fem VM-matcher på plats, tre olika arenor i två olika länder och svett som runnit längs med ryggen så många gånger att jag hade kunnat fylla en olympisk pool. Vi har sett Messi bli historisk, sett Sverige vinna, förlora och kryssa. En av oss har tatuerat sig – »Det är fotboll« – i det själlösa, men ändå välkomnande Frisco i norra Dallas. Vi har blivit tjenixen med »Eleganten«, snackat med Tor André Flo och träffat en 88-åring som bevakat 17 världsmästerskap i fotboll. Schweinsteiger, Mendieta, Stan Collymore och Jürgen Klopp har glidit förbi. Harry Kane har fått frågor från oss, precis som Alexander Bernhardsson och Fifas generalsekreterare.
Det har varit en ynnest att få vara här. Så fruktansvärt roligt vi haft det. Och just det, Sverige är vidare. 1/16-final någonstans i Nordamerika. Kanske i New York. Kanske mot vårt grannland. Vi kommer inte vara där. Det får räcka nu. Vardagen hemma i Sverige kallar. Om några timmar lyfter det som återstår av Offsides VM-gäng mot Göteborg.