En del arbetslösa tränare tar sabbatsår, åker på studieresor och bygger kontaktnät. Hur drog du nytta av två och ett halvt år utan jobb?
– Hade jag vetat att det skulle gå två och halvt år hade jag använt tiden bättre och effektivare.
Det var ingen frivillig paus?